? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (39 Ratings)??283 Grabs Today. 17491 Tota
l Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??184 Grabs Today. 21295 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????Cherry Blo CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?


Get your own Digital Clock

p>Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Tuesday, April 28, 2009

~~~luahan hati seorang mangsa keadaan~~~
















walau apapun si D*N*A* tu nak cakap apa pun cakap lah...... sebenarnya banyak yang aku pendam pasal si dia...... tapi aku x boleh nak benci disebabkan si dia merupakan seorang kawan yang ku kenal selama lebih kurang 10 tahun.... walaupun dia tak kan memaafkan aku... aku juga begitu... ini kerana dah banyak perkara yang aku simpan selama aku kenal dengan dia....... aku tak akan paksa orang untuk memaafkan aku.... aku cuma nak jadi diriku.... cubalah berfikiran matang..kita dah hampir mencecah 17 tahun,takkan nak berfikiran budak2..... aku,TSY,LWK dan CYP dah letih nak melayan kerenah seseorang yang terlalu sensitif.... aku dan LWK dah malas nak cakap.... lepas nie kalo korang x suka apa yang aku buat,biarkan jer(kalo dah over tegur2 lah) ok lah...... moto aku cuma satu jer "BE YOURSELF"..... mungkin ini adalah pesanan yang terakhir buat seseorang yang ku kenal selama 10 tahun.... apapun si dia nak cakap aku tak kisah sebab mulut merupakan anugerah tuhan yabg membolehkan kita bercakap...... akhir sekali apa yang aku buat selama ini TOLONG MAAFKAN mungkin korang tak kan jumpa A*I* yang lama, yang korang kenal selama lebih kurang 4 tahun..... aku cuma minta satu jer hargailah seseorang selagi dia masih bernyawa......................................................gambar yang aku post nie MUNGKIN akan lupus kat dalam memory card aku..... k lah ENJOY YOUR LIFE...... bak kata sitkom PUTERI "KITA ENJOY"

5 comments:

Joyous said...

Walaupun saya x tau pihak mana yg betul/salah, walaupun sya x tau apa yg berlaku sebenarnya, walaupun ada yg sya x puas hati/ x suka dlm group kita ni, tapi i setuju dgn motto awk - be yourself - klau yourself tu tidak akan mencederakan org atau yg berdosa teruskan, tapi kalau terlampau tu then pandai2 simpan balik sikit kan ^^ so as long as you think you're fine then continue to be yourself. No one can control or took over your life. All decision about you is in your hands. You're the King of your decisions. Make your own decision carefully ^^

Jenah said...

Awie...walaupun kadang kala awak over,tapi saya tak kan simpan dalam hati!Kerana setiap orang ada kelemahan masing-masing!Maybe awak kadang kala tak cover percakapan awak,tapi saya tahu awak bukan sengaja!Kita semua kawan...tapi kadang kala hati kami dah hancur!Tapi saya percaya kami tak kan ada apa....!we are friend!Tak baik pendam-pendam then act nothing in front of people...just luahkan je!!!^^ awie...is time to learn about berdikari!Good luck to be yourself....i support you!

Joyous said...

Saya tahu apa perasaan ya selalu pendam semua perkara dalam hati awak dan tiada keberanian untuk mengadu kat sesiapa. Walaupun ada orang rasa saya ni lebih2 selalu cakap dia sendiri sangat kesian dlm rumah dia dan yg berkaitan, tapi saya tak kisah kerana saya percaya yg saya bukan seorang manja. Dari semua dugaan Tuhan itu, saya telah belajar berdikari. Dari hubungan kawan2 kita ini, saya telah belajar dan meningkatkan ketabahan ya. Ada orang yg selalu dimanja kat rumah mereka tidak akan faham perasaan kami yg mempunyai latar keluarga yg teruk. Saya percaya awak pernah mengalami hidup macam tu juga. Jadi yg penting ingat perasaan itu, gunakan ia sebagai pengajaran. Selalu mengingatkan diri awak untuk menjadi tabah dengan perasaan tu. Yg paling penting ialah jgn sesekali takut utk menangis. Awk sudah tiada keberanian utk meluahkan perasaan awk kat sape2, jadi nangis ialah salah satu cara yg paling berkesan. Sya menangis lebih daripada 1million times dah pasal friendship ni. Masa malam sebelum tidur di atas katil. Kalau awk rasa x nak meluahkan kat sape2 then CRY! Cry it out!

faridz_areez said...

u go girl....

Louis said...

wah ur words so touching especially "gambar yang aku post nie MUNGKIN akan lupus kat dalam memory card aku". awie just be strong, u r right we already adults, n we r going graduated in secondary school soon, no matter how i will support u, awie can do it