? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (39 Ratings)??283 Grabs Today. 17491 Tota
l Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??184 Grabs Today. 21295 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????Cherry Blo CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?


Get your own Digital Clock

p>Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Saturday, May 23, 2009

JANGAN SALAH FAHAM.


walau apapun yang kamu nak cakap ataupun menyimpan di dalam hati, saya tetap dengan pendirian saya untuk membalas dendam.. saya berharap awak tidak salah anggap terhadap saya kerana saya hanya mengikut cara saya untuk membuat sesuatu yang di luar jangkaan....memang saya pernah cakap yang saya memang tidak suka dengan dia kerana perkara yang tidak dapat saya lupakan... so saya berharap awak tidak salah faham terhadap saya kerana apa yang awak nampak ketika saya bercakap dengan dia adalah fake semata mata................ kalau awak faham baguslahh......................

0 comments: