? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (39 Ratings)??283 Grabs Today. 17491 Tota
l Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??184 Grabs Today. 21295 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????Cherry Blo CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?


Get your own Digital Clock

p>Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Wednesday, May 20, 2009

selamat hari guru

Jasamu Dikenang



Segala bakti yang engkau curahkanmengajar mendidik anak bangsasegala jasa yang engkau taburkanmenjadi kenangan tak akan kami lupakan.
Engkau laksana pelita di malam gelitamemancarkan sinar sepenuh relajiwamu tabah hatimu cekalkasihmu sud semangatmu berkobaryang tak pernah mengenal erti putus asayang tak pernah meminta puji dan puja.Jasamu tak akan luput dalam ingatan kamisepanjang hayat mekar di sudut hadtiap sepatah katamu mengisi ertitiap madahmu mengandungi hikmatpembentuk peribadi penegak kebenaranpengatur hidup petunjuk kebahagiaan.
Hanya kata-kata ini yang dapat kami lafazkanterkumpul dari seribu hati menjadi satumenadah tangan dengan doa restukepada Tuhan yang menjanjikan pembalasankepadamu guru-guru yang berjiwa muliapembimbing petunjuk ke arah maju jaya.
Jujur dan ikhlas engkau berbaktidi kota dan desa atau di huj'ung negericekal dan tabah menempuh dugaanhidupmu bagalkan pelita di tengah malammembakar diri menerangi yang kelamjasamu akan karra kenang sepanjang zaman

0 comments: